Pokec.sk / 14. 03. 2016

Pokec spustil novú mobilnú aplikáciu Pokec Miestnosti: Appku používa aj Rytmaus

Najväčší slovenský komunitný portál Pokec.sk uvádza novú mobilnú aplikáciu Pokec Miestnosti. Četovanie v reálnom čase cez Pokec Miestnosti sa tak stáva ešte pohodlnejším a rýchlejším. V imidžovej kampani na appku si zahrá opäť postavička Rytmaus z Lokal TV.

Najnavštevovanejšia slovenská sociálna sieť – Pokec, uvádza samostatnú aplikáciu Pokec Miestnosti, vďaka ktorej získajú používatelia prístup do Miestností Pokecu, kdekoľvek sa budú nachádzať. Aplikácia je zároveň prepojená s Pokec appkou. Po zverejnení v App Store sa aplikácia dostala na prvé miesto v kategórii Sociálne siete. Od uvedenia si aplikáciu nainštalovalo takmer 35.000 používateľov.

V aplikácii Pokec Miestnosti si možno písať v ktorejkoľvek miestnosti, pozrieť zoznam používateľov, ktorí sa v miestnosti nachádzajú, a tiež má používateľ možnosť uložiť si 6 miestností medzi svoje obľúbené pre rýchlejší prístup k nim.

Pokec pripravil aj imidžovú kampaň, v ktorej najobľúbenejšia postavička z Lokal Tv propaguje novú appku Pokec Miestnosti. Do videa si požičal práve postavičku Rytmausa, ktorý je paródiou na rapera Rytmusa. Ten má spomedzi postáv Lokal TV, za ktorou stojí tím InOutStudio pod vedením režiséra a animátora Jakuba Kronera, najširšiu fanúšikovskú základňu. Vo videu vystupuje spolu s Rytmausom aj postava „Menežeris“, tá zas predstavuje DJ Poppera, manažéra speváka Ega.

„Záleží nám na pozitívnom vnímaní našej značky. Pokec je moderná a imidžová značka, a aj preto sa opätovne vraciame k overenému a úspešnému konceptu s Lokal TV a postavičkou Rytmaus. Spolupráca s animovanou postavičkou sa stala mimoriadne obľúbená už v roku 2014, keď sa v našej kampani k Pokecu objavila prvýkrát. Veríme, že si opäť získa fanúšikov a prispeje tak k úspechu celej kampane,“ doplnila Ivana Špotáková, PR manažérka pre Azet.sk.

Novinkou bude aj profil Rytmausa, kde bude komunitný portál prispievať špeciálnym obsahom, napríklad jeho najlepšími hláškami. Kampaň sa objaví online, v rádiách (Europa2 a Funradio) a aj v kinoreklame (Cinemax). Potrvá do 17. apríla.

pokec.azet.sk

Pomôž nám vytvárať online produkty, ktoré používa väčšina Slovákov

CHCEM VEDIEŤ VIAC O AZETE