Nehnuteľnosti.sk / 22. 03. 2016

Nehnuteľnosti.sk sú partnerom relácie Nové bývanie na TV JOJ

Nehnuteľnosti.sk a televízia JOJ sa dohodli na spolupráci pri obľúbenej šou Nové bývanie. Najnavštevovanejší inzertný portál v oblasti realít sa stal partnerom projektu prvýkrát. Mediálna kampaň, ktorá na obrazovkách televízie JOJ štartovala 13. 3. 2016, potrvá do 26. 6. 2016.

„Tešíme sa na spoluprácu s televíziou JOJ. Relácia Nové bývanie zasiahne všetky cieľové skupiny divákov a v rámci spolupráce budeme mať pripravené aj vecné dary pre účastníkov relácie,” uviedla Ivana Špotáková, PR manažérka.

Okrem propagácie v úspešnej relácii Nové bývanie na TV JOJ aktuálne prebieha aj marcová kampaň v 7 rádiách: Rádio Expres, Fun rádio, Rádio Európa 2, Rádio BEST FM, Jemné melódie, Vlna a Anténa Rock.

„Aj vďaka týmto kampaniam zaznamenávame každý deň prílev nových návštevníkov. Zároveň veríme, že tieto marketingové aktivity prinášajú pre našich klientov – realitné kancelárie ďalších nových a spokojných zákazníkov,” dodáva produktová manažérka Nehnuteľnosti.sk, Miriama Vráblová.

Nehnuteľnosti.sk (prevádzkovateľ Unitied Classifieds, a. s.) sa podľa februárových oficiálnych dát online.aimmonitor.sk opäť stali suverénne najlepším realitným inzertným webom na Slovensku a zároveň dosiahli svoju historicky najvyššiu mesačnú návštevnosť – viac ako 590 000 reálnych používateľov. Po prvý raz sa stali lídrom v júni 2014 s mesačnou návštevnosťou 261 877 reálnych používateľov. Odvtedy obľúbenosť tohto realitného portálu stále rastie, o čom svedčí napríklad aj posledný medziročný rast v mesiaci február vo výške 38% (vo februári 2015 ho navštívilo 428 912 reálnych používateľov*).

Realitný inzertný portál www.nehnutelnosti.sk už takmer štyri roky ponúka kvalitnú inzerciu. Venuje sa komplexne inzercii bytov, domov, chát, pozemkov a iných priestorov na predaj a prenájom. Služby portálu Nehnuteľnosti.sk sú dostupné na všetkých zariadeniach, od klasickej desktopovej verzie, cez tablety a mobily, až po mobilnú aplikáciu Nehnuteľnosti.sk pre platformy Android a iOS. Okrem klasickej inzercie ponúka aj ceny realít v podobe historického vývoja cien, či aktuálnych cien na trhu. Užitočnou pomôckou sú aj vzory zmlúv, žiadostí a ohlásení. Na inzertnom webe spoločnosti United Classifieds sa vystriedalo už viac ako 1,5 milióna inzerátov a v súčasnosti sa v ponuke Nehnuteľnosti.sk nachádza viac ako 125 000 inzerátov od viac ako 1 000 realitných kancelárií.

www.nehnutelnosti.sk

Pomôž nám vytvárať online produkty, ktoré používa väčšina Slovákov

CHCEM VEDIEŤ VIAC O AZETE